onsdag 20 april 2011

..

Hejsan! :)

Det blev en bra dag trots allt! Gick o kokade mig lite spagetti, kom även på en god "dressing" till. Sen blev det att sätta sig ute igen, passa på när det är så fint väder. Satte mig vid datorn en stund innan jag la mig på rummet. Blev lite röksugen så råkade typ kasta en kopp i väggen :/ Dock gick den inte sönder, men hade kaffe över hela golvet sen. Aja, Melle räddade mig sen iaf :) Johanna kom lite senare och jag städade upp allt kaffe. Fick även låna 40 kr så nu klarar jag mig tills pengarna kommer. Blev att vi drack någon cider och snackade om allt. När hon stack hem bosatte jag mig vid datorn och här sitter jag än. Fastnat framför något spel på facebook hehe. Kommer nog sitta här ett bra tag med.. Ska iaf försöka gå upp ganska tidigt imorgon, för antagligen kommer Johanna och då ska vi sitta ute i solen. Så himla härligt! :)

Pusspuss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar