fredag 8 april 2011

Tilbaka till verkligheten :)

Idag slutade det med att vi vaknade vi 5, illa! "X" stack, jag började plocka i ordning och packa mina saker. Vid halv 7 kom Henke hem, så jag tog bussen halv 8 :) Väl hemma hände inte mkt mer än att jag packade upp lite och plockade i ordning på rummet. Gick även upp till datorsalen för att sätta mig vid datorn. Men då e det ngt fel med en mast så internet funkar inte! Suck, har varit utan internet sen i måndags. Men fick låna Marks ipad för hans internet funkar iaf :)

Har varit väldigt skönt att vara borta från skolan nu, en liten paus. Har ju sluåpit sova själv med, så har ju inte behövt nojja upp mig för att vara själv på natten. Men nu är det tillbaka till verkligheten som gäller. Klart det e skönt att vara hemma igen, sova i sin egen säng, träffa folk och så. Men ibland kan det ta på krafterna att bo på internat. Så man behöver komma iväg då o då. Men ja det är rätt skönt att vara hemma ändå.
Dock så e det mkt tankar som snurrar efter dessa dagar. Skulle slutat träffat "X" i fredags, pga olika anledningar. Men nu dessa dagar har det varit precis som det va innan, och det har varit ganska bra. Så även om jag vet att det är ett bra beslut att sluta träffas, vill man ju inte göra det nu när det är "bra" igen.. Men sen som sagt tillbaka till verkligheten igen. Vi må ha träffats dessa dagar och det har varit som innan, men nu har jag en känsla av att de kommer bli "som vanligt". Kommer inte höras, träffas lika ofta osv.. Jaja detta är inget jag ska disskutera här egentligen, så slutar här. Ville bara skriva av mig lite.
Det e mycket tankar nu, men det mesta är om skolan och framtiden. Hur gör jag nu? Ja det är mitt eget fel, men ja.. Ääh, jag för lösa det på något sätt!

Ojoj, har en känsla av att detta blev ett väldigt långt inlägg. Undrar om ngn ens orkar läsa det :o Nu ska jag iaf kolla mailen och nörda mig här ett tag till. Sen får vi se vad som händer, en skön dusch kanske :) Lär nog va vaken ett tag till, men vi hörs imorgon.

Hundarna jag passat:


Så nu har jag ändrat det så att det blev 3 inlägg ist för ett långt :)
Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar