tisdag 12 april 2011

t

Hej! :)


Blev inte att jag stannade hemma i lördags utan jag och Mark drog ut istället :) Började med att vi drog till biljard o shottade lite. Träffade även på My där, trevligt. Sen tyckte jag att en kille va lik Calle Kristiansson, så frågade My om det bara va jag som tyckte det va ovanligt likt honom. Då hon tittar på mig, skakar på huvudet och säger:Nej, det är Calle Kristiansson. Haha! Aja stannade inte där så länge, utan drog vidare till bånken. Där vi fick stå i kö nästan 1 timme. Men kom in iaf, väl inne träffade vi på massa annat folk. Blev en massa dansande som vanligt och hade skit kul. När det väl stängde drog vi på en efterfest. Men jag ville inte sova där. Så Mark stannade och X:s kompis kom o hämtade mig, o körde mig hem till X. Väl där, somnade jag nästan direkt.

Igår gick vi inte upp förens typ 5tiden. Då hans kompis kom dit, han hade även en annan kompis som sovit där med. Så dom satt bara o tittade en massa på tv, så jag roade mig med att sova, titta då o då, spela på mobilen o lite så:p Sen när dom väl stack hem, la vi oss bara o titta på film :) Somnade runt halv 5 på morgonen:o

Idag vaknade vi också vid 5, låg o drog oss ett tag. Sen blev det att göra oss i ordning o han körde mig hem. Väl hemma blev det att koka spagetti, skit hungrig. Nu har jag bara kollat fb, lästa bloggar o så. Ska snart ta mig en skön dusch. Hårinpackning, raka benen, osv! Sen blir det väl att försöka sova så man kommer till skolan imorgon.

Har även märkt att jag typ får ångest när jag ska åka tillbaka till skolan, trivs inte alls lika bra här längre. Mår mkt bättre när jag är iväg härifrån. Ska iaf hem till mamma imorn som fyllde år idag, grattis! Då får man komma iväg lite till o prata av sig.

Va inte i skolan idag heller, vet inte va det e med mig. Känner bara att det håller på o gå utför. Har inte varit i skolan på 2 veckor, sover bort hela dagarna, ligger bara på rummet o gör inget, festar o dricker för mkt på helgerna, äter knappt max 1 gång om dagen o oftast är det bara massa skräpmat samt godis o skit.
Nej detta funkar fan inte längre! Nu MÅSTE jag ta mig ur den här skiten, komma upp till skolan, börja gå där, börja äta ordentligt igen, göra alla saker som skulle gjorts för länge sen.
Ansökan till dom andra skolorna ska liksom va inne senast den 15, jag har 3 arbeten o göra, skriva cv, söka lägenheter o massa annat. Jag kan inte skjuta upp saker o ting längre. Detta har verkligen gått för långt nu. Ändring nu!


Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar