torsdag 28 april 2011

Trevlig dag/kväll :)

Hejsan!

Försov mig imorse, eller nja var lite lat med. Båda och egentligen. Vaknade vid 08.12, då jag försovit mig lite. Kände verkligen att jag inte orkade stressa. Hade fått slänga på mig kläder, slänga i mig en macka och springa till aulan. Så jag drog mig till nio, halv tio då jag gick upp för att göra mig i ordning. Vid 10 blev det fika med Veronika och Aina. Efter det var det bara att bege sig mot datorsalen. Föreläsning om narkotika hela förmiddagen. Tråkigt, men sen ganska intressant på ett sätt med. När den var klar så var det lunch som beståd av soppa och pannkakor. Helt okej! Efter lunchen hade vi friskvård som innebar promenad och vi slutade lite tidigare.

Direkt när vi slutade skolan gick jag upp på rummet för att byta om och ta min bok. Sen blev det att lägga sig och sola. Låg i solen ända fram tills maten då Samira kom. Vi gick in tog mat, sen satte vi faktiskt i solen och åt. Så himla mysigt! Vi satt ute ett bra tag, och till slut fick vi sällskap. Det hela slutade med att vi fick sätta ihop 2 bord för vi blev ett helt gäng. Vi drack vin, grillade banan med choklad, pratade en massa och hade allmänt mysigt. Kom in för någon timme sen, har bara suttit med Aina på rummet. Målat naglarna och snackar en massa. Hon har ju varit borta ett tag så man hade en del att prata om.

Nu sitter jag här i datorsalen framför mitt spel på facebook. Jäkla nörd jag är! Ska fixa klar det, sen ska jag ta mig lite mat. Därefter blir det att ta en lång varm dusch innan man kryper ner i sängen för att sova.


UPDATE: Nu på söndag i Big Brother så är alla nominerade. En av deltagarna är en som bor på skolans syster. Denna deltagare är Sara Jönsson. Så på söndag tycker jag alla ser till att rösta på henne! :)

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar