tisdag 19 april 2011

Trött :o

Hejsan! :)

Här sitter en riktigt trött tjej som snart ska gå och lägga sig. Blev ju inte mycket sömn igår. Har väl inte hänt så mycket sen jag skrev sist. Lagade iaf mat: kotlett, potatissallad o beasås. Sååå gott! Jag är nog en "kött människa". Älskar allt! Schnitzel, olika biffar, kotletter, grillat kött mm. Helst med klyftpotatis och beasås. Hade nog fan kunnat äta det varje dag :) Efter jag ätit blev det att krypa ner i sängen med min bok :) Så nu har jag läst klart den. Ett öga rött, läste jag. Pratade lite med Mark i tele efter, var tvungen och dela med mig av lite skvaller hihi ;) Iaf så hör man hans lillebror komma ner och Mark säger att han ska gå och lägga sig. Sen hör man Mark LÄGG DIG!! Hahaha! Jag bara det är ingen hund Mark :P Iaf meningen var att jag skulle tvätta bort sminket och sen sova. Men det slutade med en dusch och sen hamnade jag här. Ska fixa ett tids inställt inlägg till er med, med tanke på att jag alltid sover helá dagarna. Om jag nu lyckas fixa det vill säga :)
Just nu sitter jag här och lyssnar på "fjortismusik" & tänker på den här pinsamma tiden :o
Nej fy fan säger jag bara! Dock så är bilden faktiskt inte så seriös som den ser ut, utan den e tagen på lite skoj för att jävlas med folk. Men ändå, hur fan gick detta till :/ Sjukt! Aja alla har väl sina fjortis perioder, men detta e ju extremt. Men en sak e säker vi hade svin roligt tillsammans och hittade alltid på roliga saker. Så henne saknar jag och lite av den tiden med<3
2 låtar som påminner väldigt mycket om den tiden
http://www.youtube.com/watch?v=n0C4Z2g998o
http://www.youtube.com/watch?v=mWQ9-5YtLFE

Nu ska jag fixa det andra inlägget och sova, hörs imorgon!
Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar