lördag 16 april 2011

..

Hejsan!

Det gick inte riktigt som planerat innan :/ Somnade ju inte förens vid 4tiden innan. Mormor skulle sätta in pengar, men det va 2 siffror fel på kontonumret. Så hon fick ringa banken och efter 2 timmar kom jag sen på vad felet var. Det hela slutade då med att jag inte vaknade förens vid 9. Meningen va att jag skulle gå och handla, men allt hade stängt. Sen fanns det ju inget och göra, så la mig i sängen igen då jag somnade och vaknade för en timme sen. :O Aja, ska iaf försöka sova ngn timme till snart igen. Hungrig är jag med, men pallar inte äta spagetti. Så väntar tills jag vaknat, då jag pyser till affären och handlar mat. Tror även jag ska städa och tvätta imorn, men vi får se. Jag hoppas bara att jag kan somna nu igen och sova åtminstone till 9tiden eller något sånt. Men men nu ska jag kolla runder lite på datorn innan jag försöker igen.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar