onsdag 27 april 2011

Onsdag!

Hejsan! :)

Gick aldrig och la mig igår, ville läsa klart min bok och sen blev det försent. Men det positiva i det hela är att jag både var uppe till frukosten och skolan idag. Japp, jag var i skolan idag. Duktig jag är. Första lektionen var engelska då vi dom tittade klart på en film. Jag missade dock slutet av filmen för hade möte med Ingmarie och Stig. Mötet gick iaf bra, både positivt och negativt. Som det känns nu mest positivt och den där lappen det var inget att oroa sig för. Sen slutet av engelska lektionen var det bara att svara på några frågor innan det blev fika. Då köpte jag mig en kopp kaffe och satte mig i solen med Veronika. Datorkunskap stod på schemat efter fikat. Där det var för lite datorer för hela klassen och vissa hade inte internet. Så vi fick skiftas om med datorerna och göra någon enkät. Tillslut fick jag och Veronika en egen dator, då vi skrev ett arbete. Vi har ju haft arbete i svenskan att vi ska skriva om någon svensk musiker. Jag har ju missat mitt, så jobbade med Veronika. Jag lärde mig även powerpoint, äntligen! Satt som en liten 3åring, men ooh jag kan göra så och så och så osv. Haha! Mat efter datorkunskapen, fisk med potatismos. Eller snarare svamp med fisk för min del. Sista lektionen var matte, där det inte alls jobbades mycket.


Efter vi hade slutat pös jag upp på rummet för att sova en stund. Hade även sagt till Veronika att hon skulle ringa mig och smsa mig vid 6tiden. Halv 6 ringde min klocka och jag gick upp helt självmant utan att någon sa till mig. Hur gick det där till :/ Men det är bra för annars hade jag vaknat inatt och inte kunnat fortsätta sova sen. Nu har jag bara sovit 3 timmar så då kan jag gå och lägga mig vid 9, 10 tiden och ändå sova till imorgon bitti. Vad som händer fram tills dess har jag inte en aning om, men det blir väl att sitta här ett tag till och sen läsa en bok..

Förövrigt så var det faktiskt skönt att komma tillbaka till skolan efter 4 veckor. Tror nog jag har saknat det lite grann! & vädret är ju helt underbart. Så himla skönt att kunna gå "barbent". Slänger upp en gammal dagens outfit bild med tanke på att jag inte kan ta några nya.




Ungefär så här såg jag ut idag.
Fast barbent (strumpbyxor)
Svart skärp i midjan (nytt)
Converse (nya)
Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar