tisdag 19 april 2011

Fin dag! :)

Hej :)

Vaknade inte förens vid 3 idag :O Illa och sova bort dagarna när det är så här fint väder ute. Gick iaf ut och tog en cigg, där man träffade på Marcus så blev lite prat med honom. När han försvann pös jag upp på rummet för att byta om, hämta solglasögonen och en bok. Så i ca 3 timmar har jag bara suttit ute i det fina vädret och läst. Så jäkla härligt! Nu ska jag gå o koka mig lite spagetti, så man får något i magen. Har en otroligt bra dag idag och vädret påverkar nog det lite med. Dock så är nackdelen att min tand håller på, o pengarna kommer på torsdag o jag har en cigg. Just nu är jag på bra humör, men tror inte jag kommer vara det senare ikväll :/ Aja, mat nu och sen ut och sätta sig en liten stund till :)


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar