söndag 17 april 2011

Söndagar = Tråkiga! :O

Hejsan! :)

Gick upp för typ 2 timmar sen :O Det var inte riktigt planerat. Vaknad iaf först vid 12tiden, tänkte somna om och bara sova några timmar. Men det slutade ju med att jag sov till 5, illa! Jag som nästan hade vänt tillbaka på dygnet. Aja, gick iaf upp och åt "frukost" samma som igår :) Sen blev det lite tv med Melle hockey, usch! Så gick och satte mig här istället och här har jag suttit fram tills nu. Vad som händer ikväll har jag inte en aning. Tänkte kanske sova hos Madde, men det ska ju va sånt klödd. Får åka härifrån 20.51 genom färlöv, e i kstad 21.24 och därifrån går tåget till vinslöv 21.43 så är i vinslöv vid 10. Klödd! Jäkla söndagar :o Iaf Madde är en tjejkompis jag umgicks väldigt mkt med innan och vi var ganska nära vänner. Men sen nu har vi inte träffats på typ 1 år :o Då det visar sig att han jag passade hundarna åt ska va iväg fler gånger. O jag diggade ju inte att va själv där, så nu passar madde dom ist och bor där.´Det är ganska nära med! :) Men iaf jag ska sova hos henne inatt, härligt! :) Så nu ska jag springa och fixa mig o lite sånt innan jag åker. Tror inte jag kan uppdatera förens jag är hemma imorgon, men ska försöka :)
Längtar tills nästa vecka, då man ska göra lite roliga saker :)


Nästa vecka:
Måndag: Umgås med Madde
Tisdag: Kanske åka in till kstad
Onsdag: Ingen aning :/
Torsdag: Åka till Hässleholm Fika och shopping med mamma. Pengarna kommer!
Fredag: Laga god mat, förfest, utgång
Lördag: Kanske hem till mamma o fira påsk annars tacokväll med Mark
Söndag: Tacokväll med Mark om jag åkt hem på lördagen då :) Annars vet jag inte


Pusspuss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar