lördag 9 april 2011

Lördag! :)

Hej!

Hade skit kul igår, tog dock det rätt lungt och drack inte så mycket. Träffade iaf på Emelie och hennes kompisar där inne, så va med dom ett tag. Stog på dansgolvet och dansade loss typ hela kvällen. Grym kväll!
Somnade dock inte förens vid 6 imorse, sen vid halv 8 ringde X så vaknade ju av det.

Så jag kom inte upp till folkhögskolans dag idag. Gick ut o rökte sen sov jag till 12. Tänkte fortsätta sova men då ringde X igen. Snacka om att jag blivit väckt av folk, väckarklockor hela tiden :o Bad iaf han ringa senare, tänkte ju att jag kunde sova medans dom andra var iväg. Men det slutade med att jag sov tills 5 typ. Illa!
Så nu har jag precis ätit. Sitter o funderar på va man ska göra ikv. Bjuden på 2 födelsedagsfester o Samira fyller år. Inte en aning om vad man ska göra. Kanske skulle ta det lungt och stanna hemma ikväll. Det lutar åt det iaf. Jag ska iaf gå o ta en dusch, sen slänga igång en film medans jag funderar. Så vi hörs senare.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar