torsdag 14 april 2011

Hemma igen :)

Hello bitches! ;)

Okej, början av detta inlägget kanske kan bli en aning förvirrande :o O jag har fuckat min dygnsrytm totalt men men. Iaf stannade ju kvar hos X i tisdags, klockan blev lite för mkt på morgonen. Så det hela slutade med att jag gick o la mig vid 12 på onsdagsmorgonen, X kom hem vid halv 3 då han gick o la sig för att inget hände. Det hela slutade med att vi sov till 8, jag forsatte att sova tills 1 då jag somnade om efter ett tag igen. Vi sov tills 12 imorse. Det e fan i mig sjukt! Vi har sovit från halv 12 i onsdags morse eller ja jag tills 12 torsdag morgon. Hur fan kan man sova så länge, sjukt!

Iaf X körde hem mig vid 2, eller efter lite problem med bilen kom jag hem. Väl hemma blev det att kränga chips för att få upp blodsockret igen, eller va man säger. Hade inte ätit på hela dagen. Mådde piss kan jag ju säga. Äter jag inte ordenligt sjunker det jäkligt snabbt o jag behöver socker direkt, vilket jag inte fick tag på förens jag va hemma. Vid 4 kom Mark upp med mat till mig, mådde för dåligt för att gå ner och äta. Tacopytt blev det, helt okej! Sen satt vi o tittade i lite broschyrer om att studera utomlands. Det är min back-up plan. Ja som ni vet kommer jag kan kanske inte in nästa år. Gör jag inte det, funderar jag på att studera utomlands. Men mer om det senare har inte bestämt mig än. Pratade även en lång stund med min kära moder. Alltid lika skönt att prata med henne, ska även träffa henne nästa fredag. Mys! Efter det har jag bara suttit vid fb och läst lite bloggar. Nu har jag Mark som sitter och väntar på att jag ska bli klar med detta. Sitter även o kränger lite chips, så jag blir tjock. Hehe, trust me thats not gonna happen ;) Tro mig jag hade kunnat äta pizza 4 dagar i veckan, jag går inte upp i vikt ändå. Trots all jävla skit jag ätit dom senaste dagarna, har jag ändå lyckats gå ner i vikt. Men inget jag är stolt över, vill däremot gå upp i vikt, väger lite för lite. Men måste dock börja med tränigen igen! Men som jag sagt innan tränar bara för att få platt mage tills sommaren, inte för att gå ner i vikt! Aja nog om det ska va social med Mark nu. O på tal om annat, jag skrev ju innan att det skulle bli ändring. Men det är inte så lätt, när man har kommit in i en sån här period. Har dock ringt runt lite, o det kommer bli lite bättre sen :)

Resten av kvällen kommer jag bara sitta en stund med Mark o prata. Sen ska jag glo en film i min ensamhet, sen sova. Mamma ringer mig vid 11 imorn, så jag kan komma upp till lunchen o börja äta ordentligt igen :)

O en sak till vill bara tacka alla som ställer upp för mig nu, och hjälper mig. Det är nu det behövs som mest och jag uppskattar det verkligen! Men snart mår jag nog bra igen!
O ni läsare jag lovar att när jag mår bättre ska jag komma igång med bilder, 30 dagar osv

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar