lördag 16 april 2011

Mina skor!

Hej!
Tills jag kan lägga upp bilder på klädesplagg lägger jag upp på skorna så länge. Dock har jag 12 par, har 2 nya. Men denna bilden e tagen för ett tag sen. Får lägga upp bild på dem nya sen!


1. Mina stövlar som används flitigt både till vardags och
fest. Nu när våren e på väg används dom inte alls lika
mkt längre :/
2. Snyggingar! Använde dem ett tag innan, men nu
står dom bara där :/ Får använda dom snart ju!
3. Dem skorna jag använder mest till vardags.

4.  Mina kyttisar :) Dock tog tvättmaskinen sönder dom :(
5. Dessa användes väldigt flitigt i vintras, till jag insåg
att man inte kan använda dom i snöblask och dom gick
sönder :(
6. Dom skorna jag har haft längst, sen 09 tror jag :/
Springer alltid runt med dom när jag är hemma för
dom är lätt att ta på sig, används även när jag
ska till skolan och inte orkar fixa mig. Annars används
dom inte mer än så

7. I början användes dom inte alls. men nu använder jag alltid
dom när jag ska festa :) Dom används även till vardags om
man vill vara lite extra fin.
8. Används tyvärr inte, dom är för små :( annars tycker jag om dom!
9. Ooh. favoriter! Köpte dom förra april och dom har användts
väldigt väldigt flitigt sen dess, vilket innebär att dom är lite
sönder så kan tyvärr inte använda dom. Försöker hitta ett
par liknade nu, men hittar inte ngnstans ju :( Tycker dom
är perfekta för det e lagom platå och klack. Ett par skor jag
använde varje dag i sommra o kommer gör om jag hittar ett
par nya sen!
10. Min älsklingar! Inte använda än dock, men det kommer
till alla fester i sommar. O dom e så j*vla snygga!!


Kommer från:
1. Maxi
2. HM
3. skopunkten tror jag :/ Kan ha varit din sko med
4. Hm
5. Kommer jag inte ihåg :/
6. Intersport
7. Dinsko
8. HM
9. Walk on
10. Hm

E det ngn som vet vart jag kan hitta sånna pumps (9), säg till mig!
Pusspuss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar