fredag 8 april 2011

Helgen (förra)

Hejsan!

Herregud, såg nu att jag inte har uppdaterat på en vecka :o Verkligen inte bra! Men helgen orkade jag inte (som vanligt), sen i måndags stack jag iväg för att vara hundvakt o där funkade inte internet.. Bara för att det inte skulle bli så långt inlägg nu, ändrar jag det och gör det i delar ist :)


Fredag: Gick upp runt 12tiden för att göra mig i ordnig och packa väskan. Vid 2 tog jag bussen in till stan med Aina. Blev en runda inom systemet och Br för att inhandla present till lillsyrran. När vi var klara med det, begav vi oss mot tåget. Aina skulle dock åka ända till Helsingborg och jag hoppade av mkt tidigare. När jag kom hem till mamma blev det rn massa snack o sen hjälpa till med det sista som skulle fixas. Sen kom folket vid 6, då det blev fika, tårta, öppna paket för amandas del osv. Lite senare var jag dock tvungen att gå o göra mig i ordning, för skulle ju åt. Fixade mig uppe hos mamma, tog en cider o sen tog tåget till kstad där Mark mötte upp mig. Blev att dra till Bånken :) Väldigt dött i början, men sen kom det igång. Dansade så in i, träffade massa trevligt folk och dansade ännu mer! Blev hämtade sen när dom stängde och då blev det sova med "x" i sällskap. Som skulle göra pussel mitt i natten, tills jag sa att nu ska vi sova punkt slut haha :p
Perfekt fredag! Först hem till mamma och sen utgång, mycket trevligt!





Lördags: Där kan nog alla gissa vad jag gjorde. Ja helt rätt, jag låg och sov hela dagen, sen bara en massa filmtittande. Som alltid! Det händer ju alltid jätte mkt på lördagar för mig, eller inte :p


Söndag: Sov rätt länge då med faktiskt. Begav mig för att handla mat när jag vaknade, då jag hittade en Samira och Melle där ute. Så satt kvar med dom där, blev spela boule, lyssna musik, snacka massa osv. Blev lite drickande och "teckenspråksdansande" sen med haha! Kom även förbi massa annat trevligt folk, tror vi satt ute till 1,2 något. Riktigt trevligt att bara sitta ute. Sommarkvällar ja, ge mig! När vi kom in blev det att slänga sig i sängen dirket för att sova.


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar