tisdag 3 maj 2011

Trött :/

Hejsan! :)

På engelskan idag fick vi göra någon stencil, som blev klar rätt snabbt. Efter det blev det lunch & sen matte. För en gång skull var jag lung på lektionen och gjorde något vettigt. När vi slutat pös jag hem för att ta en powernap. Det blev inte riktigt så, stängde av klockan när den ringde och öppnade inte dörren. Till slut gick jag upp för att det knackade så mycket. Det var Samira som hade varit där ett par gånger för att jag skulle hinna äta & det hann jag med :) Efter middag blev det kaffe & cigg med Marcus :) Sen pös jag upp till datorsalen & här har jag suttit ett tag nu. Ska väl snart gå härifrån & se om ngn på skolan kanske har cigg, börjar bli lite irriterad. Vet inte vad som händer mer ikväll än att jag ska slå ihjäl tiden tills 10. Då blir det BB ned Samira & efter det bums i säng.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar