onsdag 18 maj 2011

Hemma igen!

Hejsan!

Åkte inte hem i måndags som ni antagligen märkt, med tanke på att jag inte uppdaterat. Men nu är jag hemma igen iaf :) Har inte hänt så mycket dessa dagarna, bara det vanlig typ. Sitta uppe & titta film hela natten, så man lägger sig på morgonen och sover bort hela dagen. Så det har ju inte hänt så mycket. Igår fick jag dock ett flipp för va skit uttråkad. Så klockan 2 på natten typ började jag städa X's rum. Det behövdes och det tog mig ngn timme, men jag fick något att göra. Blev även en tur till kstad när jag var klar för att handla cigg. Sen hem & glo 2 filmer, I love you Beth Copper och Bridewars. Jag somnade nog inte framåt 12 imorse & vaknade vi 3 igen. Lyckades somna om igen & fick sova till 5, sen var det dags att åka hem. Så jag har ju inte sovit så mkt, men än så länge är jag inte trött. Har inte hänt så mkt sen jag kommit hem heller. Lagat mat, gått till affären med Mark, tittat på Glee. Nu sitter jag här ska fixa lite saker sen pyser jag nog bort till lilla igen för att se BB. Har missat 3 avsnitt nu ju, så får ta igen det. När det är slut ska jag ta mig en lång dusch med hårinpackning, raka benen, smörja in mig & allt sånt. Sen blir det väl att krypa ner i sängen för att sova. Nu när jag är på internater får jag väl pallra mig upp till skolan imorn. På tal om det jag kommer antagligen inte in till nästa termin, dom tyckte att jag skulle söka till andra skolor med. Så då känns det inte som jag kommer in. Vet inte om jag är ledsen för att inte komma in eller inte. Som ni kanske märkt trivs jag ju inte så bra här spec inte på internatet. Kanske dags att hitta någon annan skola eller göra något. Men det tar vi sen, time will tell! Imorgon ska jag även testa på Zumba, kan nog bli kul. Angelika på lilla kör det & jag har ingen motivation till att gå ner i gymmet + zumba verkar kul. Så jag testar på det istället :) Blir kanske en lite springrunda med Mark med, men det tror jag nog. Nu ska jag iaf nörda lite till innan BB börjar, vi hörs imorgon.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar