söndag 1 maj 2011

Valborg!

Hej! :)


Blev en ganska trevlig valborg igår :) Johanna kom ju hit sen igen, med sig hade hon en flaska vin och någon cider. Blev att ta några glas vin här, sen  mötte vi hennes mamma & stack upp till majbålet. Det var ju inte så mycket att hänga i granen precis, men lite små mysigt va det väl ändå. Stannade inte där uppe så länge, utan stack hit och fortsatte dricka :) Skönt med en lung valborg ändå, slippa va bakis!

Idag pallrade jag mig upp vid halv 2, efter en natt då folk ringde hela tiden :/ Senaste samtalet va halv 7 imorse haha.. Meningen var att jag skulle ligga o sola hela dagen, men när jag kom ut imorse så regnande det ju. Jävla skit! Så har bara suttit här vid datorn och inte gjort något. Tanken var att jag skulle gå & äta "frukost" nu. Sen får vi se vad man hittar på.


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar