söndag 1 maj 2011

Söndagsmys! :)

Hej! :)

Det har väl inte hänt så mycket idag egentligen. Tog mig något att äta efter jag suttit här, sen blev det en tur till affären. Blev även att sitta ute en stund och snacka med Mark. Sen blev det in och sätta sig vid datorn. Har precis kollat på ett avsnitt av så ska det låta, & snart blir det väl ett till :) Klockan 9 beger jag mig bort till Samira för att titta på Big Brother. När det är slut pyser jag hemåt för att ta en dusch & sen sova. Visst är söndagar alltid lika roliga, händer inte ett skit. :o Men men nu ska jag nog se ett avsnitt till innan klockan blir 9.

Ni vet väl att alla i Big Brother är nominerade ikväll. Så glöm inte att rösta på Sussis syster ikväll, Sara Jönsson! Så att hon kan få stanna kvar i BBhuset!! :D
Numret till Sara är 099-418 07 och du kan ringa fram tills slussen stänger runt 10. Samtalet kostar ca 5 kr.
Börja rösta redan nu vet ja! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar