tisdag 3 maj 2011

Skola!

Hejsan!

Lyckades kravla mig ur sängen 08.06 idag. Var väldigt trött kan jag ju säga. Fick iaf slänga i mig frukosten & sen springa upp för att slänga på mig kläder samt lite mascara. Jag kom i hyfsad tid & mötte dom andra på vägen ut för att dom skulle gå på en promenad. Jag som fortfarande var hungrig och trött som f*n orkade inte det. Så jag "kom bort" från dom. Nu sitter jag istället i datorsolen & jobbar med mitt & Veronikas svenska arbete. Ungefär 40 min kvar, sen är det fika. Då kan jag få äta något igen :) Annars på schemat idag står engelska & matte, sen är det slut. Då ska jag nog ta mig en liten powernap innan middagen. Så blir det någon träning idag får det bli efter middagen, annars tar jag min "vilodag" idag. Nej nu ska jag pausa mitt arbete för en liten ciggarett. Vi hörs väl senare ikväll :)

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar