onsdag 11 maj 2011

Idrottsdag!

Hallå ja!

Idag var man uppe med tuppen, eller ja kanske inte riktigt. Men kom upp i tid iaf! Första lektionen var engelska då vi arbetade på väldigt flitigt. Sen var det dator där jag fortsatte med mitt svenska arbete. Måste bli klar med det snart, hållt på 2 veckor nu :o Aja, sen var det lunch iaf. Schnitsel, klyftpotatis & beasås, mums! Sen var det dags att åka till kstad för att gå Linnérundan. Vi har haft idrottsdag idag, jobbigt. Klockan 1 skulle vi möttas vid naturum där vi delades in i olika grupper. Sen var det bara att gå den rundan där det fanns 14 frågor på vägen. Vi gick 7 km & det tog oss 1 ½ timme, lite jobbigt! Det var inte så kul i början heller med tanke på träningsvärken, som för övrigt nog kommer va värre imorn :o

När vi väl var hemma slog jag mig ner på Ainas filt för att pusta ut lite. Blev lite snack med henne och sen käk, pizza var det till middag :) Sen har jag bara suttit med Samira & Sussi i det fina vädret, pratat om allt från tokiga poliser till att spåra telefoner :P Nu har jag suttit här ett tag & ska snart bege mig bort mot lilla med Samira för lite tvhäng. Är bra tv idag :)
20.00 Glee
21.00 Greys Anatomy
22.00 Big Brother

När det är slut blir det att stupa i sänge direkt för är helt slut efter allt idag! Skulle haft tvätt/städdag idag, men tyckte jag redan varit tillräckligt aktiv så det får bli imorn :)

Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar