måndag 16 maj 2011

Helgen

Hej.

I fredags mådde jag lite bättre, så jag tvingade mig upp till skolan. Var dock bara med på våra svenska lektioner. Där vi tittade på film för att vi hade vikarie. Walk the line såg vi, så jäkla bra. Efter skolan umgicks jag lite med Mark, Johan och Natalie. Framåt blev det lite fler folk så vi satt ute o drack lite. När det blev kallt så tryckte vi in oss på Marks rum. Senare blev det efterfest på mitt rum för mig, Mark och Johan. X och hans kompis kom förbi med, så följde med dem sen.

I lördags sov vi ett bra tag, så åkte inte hem förens vid 6tiden typ. Hemma blev det att möta upp Johan. Sen blev det att beställa pizza med, gott. Senare satte jag o Johan oss för att glo film på Marks rum. Han själv låg o läste i sängen, för han ville inte se filmen. Men skit, denna film var ju läskigare än jag mindes att den var. Tycker inte om speglar längre. Men 2an den var bara dålig eller nej, men läskig var den inte bara äcklig. När filmen var slut blev det en dusch och sen åka hem till X igen. Där det blev att dricka lite grann, sen en massa film.

Igår blev det också att man sov hela dagen. X försvann för att fixa en bil med, så då sov jag bara ännu mer. Tillslut pallrade jag mig upp för att sätta mig vid datorn en stund. När dom kom tillbaka blev det att beställa pizza  hehe. Sen satt vi bara uppe hela natten för och tittade på film.

Idag, ja vi gick upp för några timmar sen så det har inte hänt så mycket. Jag har iaf tagit mig en dusch, o gjort mig i ordning. Annars idag har vi bara glott på tv och jag sitter här nu. Han och hans kompis är iväg, dom kommer väl snart igen och då skulle vi väl se någon film. Kan ju säga att det lär ju inte hända mycket mer än det ikväll. Vet dock inte om jag ska tillbaka till Önnestad idag, isf uppdatera jag säkert senare.

Haha, vilken onyttigt helg jag har haft. Massa alkohol och pizza, det blir ut och springa när jag kommer hem. Nej nu ska jag nörda vid datorn lite till innan dom kommer tillbaks. Vi hörs senare eller imorgon.

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar