söndag 1 maj 2011

Sovdags

Hej!

Kom hem från lilla för en halvtimme sen, ska väl snart gå & lägga mig. Ska bara fixa ett annat inlägg till er först, tillbakablick. Sussis syrra fick vara kvar idag. :) Just nu sitter jag inne på en grupp på Fb för att se vad överraskningen klockan 11 skulle va. Men dom är ju sega som fan, så inget än. Sen kan jag bara säga att det här med att Rodney åkte ut tror jag e rent jävla fusk! Ofta han skulle åka ut mot Madde & sen som sagt det gick inte att komma fram dom några minuter när man ringde, då fattas det ju röster. Sen idag säger Gry att tittarsiffrorna inte går att ändra på. Jovisst! Det är  ju bara att kolla på dessa bilder.

& här är en bild som en kille har ändrat antalet siffror på










Big Brother produktionens siffror














Nej nu ska jag inte skriva mer om detta (va bara tvungen & skriva det), men det är så jäkla dåligt! Tror inte ett skit på att dem gjorde helt rätt när han åkte ut. Men men nu ska jag vänta & se vad som händer + fixa klart det andra inlägget. Sen blir det en dusch, innan jag lägger mig.

Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar