söndag 1 maj 2011

1´:a maj! (Tillbakablick)

Asså tiden går så himla fort! 1:a maj idag, redan. Tycker bara tiden springer iväg och att det går alldelles för fort. Om 1 månad slutar vi skolan med, vart tog tiden vägen egentligen? Tänkte göra en tillbakablick så gott jag kan. Dock har jag nog inga bilder. Men vi kan ju börja med valborg förra året :)

Valborg 2010.
Den spenderades med en tjejkompis Jasse. Det började hemma hos henne där vi drack Sangria & gjorde oss i ordning. Sen pös vi vidare till en av hennes kompisar som fyllde år. Där blev det grillning & massa groggar. Senare på kvällen begav vi oss mot Björkaloge för dans och ännu mer groggar. När det stängde där begav vi oss av hem till Jasse för att däcka helt utmattade! Hel härlig valborg var det & jag hade skit kul! :)

Jag & Jasse :)

Maj förra året bodde jag i min lägenhet i Hästveda, umgicks väldigt mkt med X då med & han var där rätt ofta & jag hemma hos han med antar jag.

Min söta kisemise jag hade i lägenheten
Umgicks med Erika som också bodde granne med mig, vi var helt besatta av att hitta en massa fakta om vad som hänt med Broby Sanatorie. Vi trodde inte alls på det som stod på internet.Vi planerade även in ett besök där som inte blev av.
Tyringedagarna var också i maj, då man var där varje dag med trevligt folk & festade loss!
Lillasyster hade sitt 5års kalas när det var Tyringedagarna, så jag va rätt bakis där :o

Lillasyster
Detta var nog också en sån period jag festade nästintill varje helg på Qbar. Bl a med Jonna, Robin & Daniel + massa annat trevligt folk :)

En bild på mig & Emelie :) & en av alla kvällar på Qbar.
Jag & Emelie tog en tripp till Danmark. Turade fram & tillbaks med båten & drack lite. Köpte även med oss en del hem. & Emelie va nojjig i tullen när hon hjälpte mig att bära för att hennes legg var hemma.
Det var det absolut sista Club elvira som jag & Robin var på. Vi hade skit kul i början, men jag tappade minnet någon gång under kvällen. Dom hade typ ta 2 för 1 den första timmen. Så det blev en del tequila, inte bra! Kommer ihåg att jag vaknade upp med blåmärken över hela kroppen o mindes typ halva kvällen. Usch!
Umgicks väldigt mkt med Robin J & Johan under denna tid med.

Jag blev blond.

Detta är väl i stort sett som hände under maj månad förra året, kommer inte ihåg något annat just nu.
Men detta var ju också en sån period jag festade typ varje helg & då sov jag hos X. Sen dom andra dagarna jag bara vara hemma blev det att man sov hela dagarna, satt vid datorn på nätterna & X var hos mig. :o

Så här kunde kvällarna se ut :)


Har knappt några bilder så slänger upp några gamla bara :)


Pusspuss! <3

2 kommentarer:

  1. så jag fick inte vara med på tillbaka blicken :( / Kim

    SvaraRadera
  2. Men jag tror inte vi träffades då? :o

    SvaraRadera