torsdag 26 maj 2011

Stan

Hejsan.

Åkte aldrig hem igår, försöv mig så det blev för sent att åka in till stan. Blev inte så mkt gjort igår heller, tittade på film hela natten som vanligt. Det e det som hänt dessa dagar typ. Jag hade ju iaf fått mina pengar så blev att ladda på telen, köpa mat på donken o massa choklad. Gud jag måste ta tag i träningen när jag kommer hem efter all mat denna vecka. Nu har jag typ precis vaknat, försovit mig idag igen. Skulle varit i stan halv 4 och mött Johanna. Men jag tar bussen in nu 16.45. Ska träffa Johanna och Zandra, sen blir det väl handla lite smått och gott om jag hinner. Sen ska jag äta frukost på subway haha, ville ha det igår men det fick jag inte. X har stuckit iväg nu, så jag har nog redan åkt när han kommer tillbaka men det gör ju inte så mycket. Men men nu ska jag och fixa det sista innan jag ska åka. Hörs när jag är hemma om jag hinner uppdatera. Åker ju iväg imorgon igen, ska iväg o fira mormors 65års dag. Så måste tvätta och packa när jag kommer hem. Typiskt mig att skjuta upp allt i sista stund..

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar