3. Hur lång är du?
164 cm tror jag :o
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
I love you Beth Cooper
5. Vem ringde du senast?
mamma
6. Vem ringde dig senast?Ingmarie på skolan
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
Hej! Undrar om du vill va med mig och några andra den 28 maj när det är cruising. puss Zäta. från Zandra
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
 olika. Oftast föredrar jag att sms, men ibland ringa om det är ngt långt o man inte orkar skriva
 9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
aldrig varit gifta, men dom är inte tsm nu
10. När såg du senast din mamma?
1 månad sen
11. Vilken ögonfärg har du?
melerade
12. När vaknade du i dag?
vid 5 tiden (eftermiddag)
13. Vilken är din favoritjulsång?
Last christmas
14. Vilken är din favoritplats?
Hmm, jag vet inte faktiskt :o Min favoritplast innan var iaf på landet hos min gammelfarmor.
15. Vilken plats föredrar du minst?
Sjukhuset
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis är jag klar med allt plugg då och jobbar med det jag vill. Har nog även flyttat ifrån skåne då med
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Clowner, e jag fortfarande :o
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Eehm,  ngn film kanske.
19. Hur stor är din säng?90 säng tror jag det är
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Ingen alls
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med, eller ja en tröja
22. Hur många kuddar har du i sängen?1
23. Hur många landskap har du bott i?
2
24. Vilka städer har du bott i?
Oj! Örebro, Kumla, Helsingborg, Malmö, Hässleholm, + en massa fler
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Beror på årsid, men skor
26. Är du social?
Ja. det är jag väl. Men ibland kan det vända helt.
27. Vilken är din favoritglass?twister.
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Citron mousse
29. Tycker du om kinamat?
Jorå.
30. Tycker du om kaffe?Jajamen
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe o juice
32. Sover du på någon särskild sida?
Nepp, rullar runder en massa
33. Kan du spela poker?Kan kan jag väl.
34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja! Vem gör inte?
35. Är du en beroendemänniska?
Ja  jag antar det tyvärr
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
nej
37. Vill du ha barn?
Ja senare i livet
38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska + lite småord på franska o kan förstå lite danska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Japp, 1 gång.
40. Föredrar du havet eller en bassäng?
bassäng
41. Vad spenderar du helst pengar på?
skor & kläder :)
42. Äger du dyrbara smycken?
Inga svindyra, nä
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Glee o BB
44. Kan du rulla med tungan?
ja
45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det finns fler än en kan jag ju säga. Men Zandra är en av dom.
46. Sover du med gosedjur?Nej,
47. Vad har du för ringsignal?
Nån techno-låt
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Johannas väska
50. Flirtar du mycket?
Ibland
51. Kan du byta olja på bilen?
Det tvivlar jag på
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?nej
53. Vilken var den senaste boken du läste?
Ett öga rött
54. Läser du dagstidningen?
nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej
56. Dansar du i bilen?Nej,
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
har inte skrivit på ngt papper
59. När var du i kyrkan senast?Oj. det måste varit Helges minnes gudtjänst :/
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Lennart våran SOlärare
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?1 dag kanske
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig?
Hmm, måste nog säga Samira & Mark. För dom har ställt upp rätt mkt för mig nu under denna dåliga period. Stackare som får lyssna på mitt eviga babbel om att allt e dåligt, usch. Men men att dom ställt upp så mkt är ju ngt speciellt.
63. Vad lyssnar du på just nu?
Johannas muttrande
64. Har du varit med i tidningen?
1 gång. Hässleholms tidningen
65. Vad är det konstigaste du ätit?Myror
66. Vem såg dig naken senast?

67. Vad är det för färg på din tandborste?rosa
68. Hur imponerar man på dig?
Oj svår fråga!
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
mamma
70. Har du någon piercing?ingen, men snart så
71. Din största vinst?
eehm, 100 kr på bingolotto
72. Civilstånd?singel
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
facebook
74. Är du fåfäng?
Ja,  till en viss del. Inte överdrivet fåfäng.
75.  Ångrar du någonting du gjort?
Ja tyvärr
76. Hur gammal är din pappa?Han är 41
77. Vilket är ditt drömjobb?
advokat
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till?
Åka utomlands
79. Vad har du haft för husdjur under ditt liv?
kanin, katt, hund
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig?
Det blir svårt. Jag skulle varit födde den 6 juni, men kom ut 2 dagar senare, jag vill flytta till stockholm, jag kan inte gå i skogen på sommaren (ormar)
81. Svär du ofta?
Ja, alldeles för ofta
82. Sverige när det är som bäst?En stuga på landet, med havet i närheten, grillning o underbara vänner.
83. Kan du åka slalom?
nej
84. Vad har du ätit i dag?spagetti o köttfärssås
85. Vad har du för utbildning?
Började gå vårdprogrammet. Tröttnade på det och började hotel o restaurang, men hoppade av. Började igen 1 år senare, men bytade senare till samhälle, där jag också hoppade av. Vilket jag ångrar, men men. Därför jag går folkhögskola för att läsa upp betygen
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med?Brösten tror jag…
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med?Tänderna
88. Vilken är din bästa egenskap?
kanske att jag har lätt för att lyssna på människor o prata med dom
89. Vilken är din sämsta egenskap?
envis
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig?kan bara en Jeanne D'arc
91. Saknar du något?
Ja
92. Är det viktigt att fira födelsedagar?
Jag bryt mig inte om min egen så mkt längre. Jag & mamma firar inte så värst mkt heller, men lillasysters är viktig med tanke på att hon bara är 6.
93. Vad gör dig ledsen?
Mkt. Svek, saknaden av folk som inte finns med en, min pappa, osv
94. Vad gör dig glad?
Det är också en del. Men vännerna, familj, osv:)
95. Har du varit gift eller förlovad?nej
96. Vad ska du göra i helgen?
Vet inte Det blir nog bara en lung helg här på internatet
97. Vad är det knasigaste du gjort?
Det vill jag nog inte säga här, så jag kör på den gången vi drack vin & badade i fontänen mitt på torget i bromölla
98. Vad har du för laster?
Rökning, kaffe, cola osv
99. Vem är din förebild?
Har nog ingen…
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor?Kolla på BB. :D