torsdag 12 maj 2011

Sjukling :o

Hejsan! :)

Igår när vi satt & tittade på tv började jag helt plötsligt må dåligt. Illamående, dåsighet, yr osv. Tvingade mig att va uppe iaf för att se BB. Sen blev det hem & stupa direkt i säng.

Imorse kände jag direkt att illamåendet va kvar & att jag inte mådde bra. Gick ner & försökte äta lite fil, det gick inte så bra. Så det blev en sjukanmälan direkt. Sen försöka vila så mkt som möjligt. Mark kom upp med lunch till mig, så fick i mig lite soppa iaf. Fortsatte vila efter det & vi middag orkade jag gå ner & äta., men det var inte mkt jag fick i mig. Efter middagen har jag iaf orkat sitta ute med Samira. Bra! Så att jag får lite frisk luft. Hon har lärt mig sånger på teckenspråk & vi har snackat massa. Tvättar gör jag med, skulle ju städat o allt det idag. Men det orkar jag ju inte nu, så blev att tvätta det viktigaste. Mår iaf lite bättre nu, men mitt illamående vägrar att försvinna. Resten går lite i perioder, försvinner & sen kommer det tillbaka igen. Suck! Vill inte vara sjuk ju :( Hoppas jag är bra tills imorgon iaf! Just nu trycker jag i mig godis för att få bort mitt illamående. Aja, nu ska jag ner & hänga upp min tvätt. Kommer inte hända så mkt mer än att jag ska sitta här med Samira tills BB.

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar