torsdag 19 maj 2011

Film :)

Hejsan!

Det blev inte mkt till brännboll för min del innan. Gick hur bra som helst när jag var i ute laget, men inte i inne laget. Slog en gång, sen hann jag knappt springa mellan 2 koner innan det gjorde ont som f*n i låret. Kunde verkligen inte springa tog i riktigt ordentligt. Så jag gick banan runt, fick småspringa lite med för att inte bli bränd sen sa jag till dom andra att jag inte kunde vara med. Vilken jäkla smärta! Har väl sträckt mig eller något. Verkligen inte min dag idag :o Så jag begav mig bort till datorsalen en stund, har påbörjat cv nu. Ska skriva klart det imorn, sen ska Samira kolla igenom det åt mig. Johanna kom även förbi en runda innan med så har umgåtts med henne nu. Det blir att ta en lång varm dusch nu & massa fix :) Sen blir det film med Mark. Är inte trött än & pallar inte va själv, då smyger ångesten sig bara på. Så ska kolla filmen med honom sen blir det att sova, är antagligen så trött då att jag inte tänker på något. Vet inte vilken film det blir än, men hittar väl ngt bra :) Komedi ska det va iaf!

Btw, mina kläder som jag beställt har kommit nu. Kan dock inte hämta det förens på onsdag. Den rosa och den nästsista är dock i strl 38, men hoppas inte det är för stort. För övrigt är jag typ kär i den nästsista och den rosa ska jag ha på skolavslutningen o johannas student. Så nu hoppas vi att det passar!







Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar