torsdag 19 maj 2011

Torsdag,.

Hejhej!

Blev väldigt sent igår, så kom inte upp förens lunch. Det var sparrisoppa idag, så jäkla gott! Har nog tjatat om det ett par månader nu, så äntligen fick jag det. Var även rabarberpaj med vaniljsås till efterrätt. Efter lunchen hade  vi friskvård som alla andra torsdagar. Egentligen skulle jag inte på den lektionen, men Ingmarie ringde mig & sa att hon hade pengar till mig så då gick jag dit. Den resan till Hamburg som vissa gjorde hade jag ju anmält mig till samt betalt så fick tillbaka 300 av det. Iaf gjorde inte så mkt vettig på denna lektionen. Kollade hur långt vi kom på en halv minut och sen räkna ut något konstigt. Mycket man lär sig på det liksom, men men. Efter skolan hände inte så mkt mer än att vila lite tills dom andra slutade. Då jag begav mig bort till lilla för att testa på zumba med Angelika. Det var rätt kul & jag tänker fortsätta med det varje dag dessa 3 veckor. Blev middag efter det, sen lite häng i solen. Nu sitter jag & Emelie uppe i datorsalen ska snart bege oss ut igen. För kl 6 blir det brännboll, kul!

Pratade även med Ingmarie & Stig idag, jag kommer inte in tills nästa år. Det positiva är iaf att dom inte stänger av mig från CSN. Ska jag va helt ärlig vet jag inte hur jag känner mig just nu. Visst till viss del får jag skylla mig själv. Men en del av frånvaron är långt tillbaka sen jag var på sjukhus osv. Men jag skulle lagt ner mer energi på att va där dom sista månader och innan dess för att bygga upp den igen. Men jag försökte iaf nu dom sista veckorna (inte denna), men annars så. På ett sätt bryr jag väl inte mig för jag trivs inte så bra just nu. Men när man kommer tillbaka från sommarlovet har man ju varit ifrån varandra & sen skulle jag upp i 1:an så då hade jag sluppit "dagisnivån". Nu har jag inte en aning om vad jag ska göra. Dom har dock en folkhögskola i Glimåkra. Men jag har flyttat rundor hela mitt liv. Jag har mina vänner i kstad, hässleholm, önnestad & dom områdena. Jag vill inte flytta ifrån mina vänner igen bara för att träffas då & då. Jag vill inte börja om igen & skaffa nya vänner & ett nytt liv. Jag har flyttat mer än 20 ggr i mitt liv & nu är jag trött på att bara flytta ifrån allt. Just nu är allt rörigt, mest är jag nog besviken på mig själv för att jag inte klarade detta & kämpade på mer för att vara i skolan. Visst jag har mått väldigt dåligt, men jag kanske kunde kämpat lite till bara. Men va gör det nu, kan inte göras ngt åt saken nu ändå så. Det jobbiga nu är att jag måste hitta bostad. Innan var det bara över sommaren, men nu är det en längre tid. Aja, jag ska prata med min mamma & se om hon har några bra råd/kan hjälpa mig. Allt löser sig, i guess! Blir iaf att skriva in sig på arbetsförmedligen, prata med soc, leta lägenhet, fixa ngn som kan hjälpa mig med mina saker den 10:de, kolla andra skolor osv. Det blev mkt just nu..
Nu ska jag gå & byta skor, sen pysa bort till affären för att inhandla cigg sen blir det väl lite häng i solen innan brännbollen. Måste även prata med Johanna sen, hon tar studenten när vi slutar. Så meningen var att jag skulle skita i vår skolavslutning för att va med när hon gick ut. Vilket hon gör 12, då vi slutar. Men nu vill jag vara med på vår skolavslutning i o med att jag inte kommer tillbaka. *snyft* Kommer sakna alla jätte mycket, men får hälsa på. Nu tänker jag iaf avsluta här för det är så mycket tankar som snurrar nu så om jag inte avslutar nu får ni snart en novell. Kanske hörs senare ikväll :)

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar