måndag 9 maj 2011

Helgen :)

Hejsan! :)

Fredagen: Efter BB blev det några avsnitt entourage. Så jäkla bra är den serien :) Meningen var att jag skulle gå & lägga mig vid 2tiden. Men hamnade hemma hos X istället haha! :P Dock så var jag svintrött, så tittade bara på film. Sen palla jag inte mer & gick o la mig..

Lördagen: Vaknade man ganska sent, blev att dra in till stan. Det va ngt där, stans första vårfest eller något. Lite modevisning & så. Mötte iaf upp Johanna & Cizzy. Blev att dra att käka, sen kolla runder lite. Senare mötte man upp massa folk & drack lite. Vid 11 spelade en Dj, så då blev det lite mer ös. Hela kvällen slutade med att jag & Sandra drog upp på dansgolvet & släppte loss :) Blev hämtad vid 1 sen & stack hem till X.
Men det var faktiskt kul att dra dit, umgås ju aldrig med någon från Hässleholm. Dels därför jag drog dit för att träffa alla igen. & det var mycket trevligt :) 

Idag: Pallrade man sig upp vid 4tiden. Låg & drog mig i sängen ett tag, sen blev det mat :) Efter maten blev det att sitta på altanen med X's mamma & snacka lite. Blev att se någon serie med dom andra med, sen fick jag skjuts hem. Då det blev Big Brother med Samira direkt. & äntligen är Katerina ute! Efter BB tittade vi på gökboet, eller ja palla inte se klart hela. Nu sitter jag här, ska snart ta mig en dusch. Sen ska jag krypa ner i sängen & sova.


Puss!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar