måndag 2 maj 2011

Hej! :)

Lyckades att försova mig idag, inte bra! Kom iaf upp & åt lunch med Aina. Efter det var det naturkunskap där vi tittade på någon film. Men halva lektionen hann gå innan filmen ens kom igång. Vi slapp mentorstiden idag, så det var ingen jobbig skoldag idag precis. När vi slutat pös jag upp på rummet, satt & gjorde korsord tills det var middag. Middagen var ngn jamaicans pastasås med pasta & kyckling. Gott var det väl, men lite små stark. Fick en även ngn skitstark bit så det kändes som det brann i hela munnen, då ville inte jag äta mer. Efter middagen umgicks jag med Aina en stund & sen blev det träning för min del. Tränade i ca en timme. Gick på gångbandet 20 min i rask takt, cykling 15 min, sen lite andra övningar med. Bara 1 månad kvar nu ju, så dags att komma igång nu! Ska försöka träna varje dag, & komma igång direkt efter skolan. Börjar jag efter middagen så är man bara så trött då + att tränar jag innan middagen äter jag ju en ordentlig måltid efter träningen. Efter träningen pös jag bort till affären med Aina för att inhandla lite kvällsmat. Hon är så snäll med, utanför affären ska hon tända en cigg då hon tittar på mig & säger har du inga cigg? Jag: Nej.. Aina: Men varför köpte vi inga till dig då? Jag: För att jag inte har pengar? Aina: Men jag har ju fått pengar nu & du blir så kinkig om du inte har cigg. Haha! :)
Nu har vi precis ätit våra bagutter med philadelphia ost & gjort korsord tillsammans. Pös upp här snabbt för att kolla facebook & uppdatera bloggen. Nu ska jag ta en dusch innan det blir BB med Samira. Efter det blir det datan en stund & sen sova.


Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar