tisdag 10 maj 2011

Tisdag

Hej!

Försov mig imorse & mådde inte så bra heller. Huvudvärken har suttit som ett plåster på mig idag & lite smått illamående med. Var iaf uppe & åt med Veronika, fiskgratäng. Gott! Men blev inte bättre så skulle lägga mig & vila en stund. Men somnade, asså tror inte jag har sovit så djupt på flera månader. Sov skit bra, så jävla skönt! Dock höll jag på & missa middagen, men hann få med mig lite mat upp. Efter middagen blev det att sitta ute i solen med några. Nu sitter jag här, Johanna kommer snart. Ska umgås med henne en stund & sen blir det BB :)
Mår fortfarande lite halv kasst så blir väl sängen efter det. Har så jävla träningsvärk sen igår med, kan knappt röra mig :o Bara det inte är lika farligt imorgon, för då har vi idrottsdag (berättar mer imorn).

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar