tisdag 24 maj 2011

Hej.

Dålig uppdatering, i know. Men inte varit hemma som vanligt. Oavsett vad måste jag bli bättre på detta ändå, har ju trots allt tillgång till dator när jag är borta. Har dock inte hänt så mycket förutom i fredags.

Blev dock ingen skola för mig i fredags, sov hela dagen typ. Blev väckt av Johan o Mark som sa att vi skulle till tyringe, tyringedagarna. Så det blev att fixa mat, göra sig i ordning, och sen bege sig. Väl i tyringe träffade man på en massa folk man gått högstadiet med innan, gick ju i tyringe. Samt massa annat trevligt folk. Så det blev en del drickande och dans, trevligt. Träffade även på Angelika, så vi följde med henne på en efterfest. Jag stannad dock inte där så länge för drog vidare till X.
Lördag och söndag har det inte hänt mycket mer än vanligt. Sover hela dagarna, sen uppe på nätterna och ser film. 
Idag har i stort sett hänt samma sak.. Har dock varit i Önnestad för att jag skulle hämta lite saker, sen i kstad och handlat cigg. När vi kom tillbaka tog jag en lång dusch med hårinpackning och sånt. Nu har jag precis skickat en anmälan till en danskola i köpenhamn. Så vi får se om jag kommer in på antagningsproven, hoppas. För en stund sen va jag jätte skrivsugen, men nu är jag bara irriterad. För datorn har cpat så har fått skriva om det till den skolan minst 3 gånger och den håller fortfarande på. Så nu ska jag sätta igång en film istället. The noteboook, den e svinbra. 
Jag lär iaf stanna här tills på onsdag för då ska jag in till hlm och det är närmare härifrån.
Men men vi hörs imorgon eller när jag är hemma. 

Puss<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar