måndag 9 maj 2011

Aktiv dag!

Hejsan!

Pallrade mig upp redan vid 9 idag, duktigt av mig! (sovmorgon på måndagar). När jag gick till skolan tog jag mitt naturkunskaps block & trodde vi skulle ha det. Men fick syn på Stig när jag kom in i klassrummet, då insåg jag att det var måndag & att vi skulle ha samhälle. Den första halvtimmen snackade vi bara om medicin typ, sen gjorde vi ett frågekryss. Våra samhällskunskaps lektioner är så lärorika! Lunch efter samhällen & sen naturkunskap. På naturkunskapen gick vi en promenad på en timme. Sen skulle vi haft mentorstid, men vi har börjat med något nytt. Aktuellt tror jag det hette & man ska va i olika grupper. Sen ska var & en grupp redovisa det sen. Jag & Veronika valde drama, kommer bli skit kul! :)

När skolan slutat blev det middag som vi åt ute i solen. Det hela slutade med att vi blev ett helt gäng som spelade kubb. Senar spelad jag, Samira, Marcus, Sussi, Mark, Jonathan & Emmeli brännboll. Skit kul! Dock ansträngde när man va så få. Men va fan jag fick springa mycket & jag ska ju träna :) Men gymmet tänker jag då inte gå ner till idag. Räcker med promenaden innan & sen har vi ändå hållt på med kubb & brännboll sen 5tiden. Det är tillräckligt för idag! Nu ska jag iaf ta en dusch, sen blir det BB med Samira. Efter BB hoppas jag på att somna som en stock!

Puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar