fredag 27 maj 2011

Shopping :)

Hej!

Drog ju in till stan för att möta upp Zandra. Blev även en runda på lindex, nisses, HM & lite andra saker. Mötte även upp Johanna som umgicks med oss. Jag fick även min efterlängtade mat på subway nu :) Efter jag shoppat klart så blev det en runda på maxi. När vi va klara där åkte vi till stationen för att jag skulle hem. Men nej då går det ingen buss den timmen så får sitta och vänta i 1 ½ timme på bussen. Drygt! Skulle även ta passfoto men pissautomaten tog 80 kr från mig utan att något hände. Vafan ;o Aja, väl hemma mötte Mark mig & det blev inom Samira en runda för att låna väska tills imorgon. Sen var det bara att slänga i den första maskinen tvätt. Fick ett litet sms av Aina om vi skulle ta en cigg, det slutade med att vi umgåtts till nu. Vi har ju inte träffats på en vecka. Mark var även med en runda, men nu sover han nog. Just nu sitter vi och väntar på att tvätten ska torka. Jag mitt nöt hade ju glömt sätta igång torktumlarn och skåpet. Så vi får vänta tills det är klart. Aina ska nämligen packa åt mig, jag suger på att packa och det är en del som ska med. Varma kläder, kläder om det e varmt, badkläder, myskläder, finkläder osv.
Jag ska ju iväg imorgon för att fira min mormors 65års dag eller ja hon har ju redan fyllt år. Men vi ska vara en hel helg i Höganäs (lerberget). Det blir jag, mamma, lillasyster, mina 2 mostrar, mormor o hennes sambo, mormors brödrar o deras sambos. Det blir säkert en trevlig helg! :) Det är inte ofta vi träffas så här alla tillsammans, så det ska bli kul och göra det + att träffa alla igen.
Nej, nu ska jag ladda upp lite bilder här, sen blir det testa det jag ska ha på lördag & hämta tvätten. Sen hoppar jag in i duschen medans Aina packar. Sen blir det väl att sova så man är pigg imorn :)

Shoppade ju iaf lite innan, det blev 2 par skor, 2 par leggings, strumbyxor, trosor och ett linne. Sen köpte jag 2 lite dyrare schampo & balsam så fick man en plattång på köpet. Visst lite dyra va dom kanske jämfört med andra men dom verkade bra. Och jag är ganska mån om mitt hår så jag är en person som lätt kan lägga 500kr i månaden på bara hårprodukter. Fick även med mig hårspray, skum & balsamspray. Köpte ny parfym med, beckhams. Luktar så jävla gott. En liten mp3 blev det med, men den va billig. Ja en ögonfransböjare med :) Sen va det säkert något mer smått & gott :)






Man måste ju testa :P


Puss! <3
Btw, har nog med Marks kamera i helgen så ni kan få massa bilder :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar