onsdag 4 maj 2011

All the crazy shit I did tonight, those would be the best memories.

Hej! :)

Såklart vaknade jag av panik vid 8 igen, så typiskt mig att altid vakna då. Fick stressa riktigt mycket för att hinna äta frukost & göra mig i ordning. Men jag kom i tid iaf, bara en försovning denna vecka än så länge. Hela förmiddagen bestod av föreläsning. Gunnars Bergströms föreläsning " Kriminalitet som livsstil". Riktigt intressant var den! Synd bara att man inte kunde vara med på slutet, vi var bara med fram tills lunch. Efter lunchen var det matte. Gjorde klart mitt kapitel, så nu är det negativa tal som gäller igen. Men det ska jag nog klara utmärkt, hoppas jag.

Efter skolan blev det faktiskt en powernap, var skit trött :o Men Samira väckte mig så att jag kom upp till middagen iaf. Det var pastasallad, ganska gott förutom att det var en massa oliver & skinka i den. Efter middagen blev det cigg & kaffe i det fina vädret. Jo om det bara vore så väl, här är det då inget fint väder. Regn, hagel & kallt. Nu sitter jag med en flummig Samira i datorsalen & jag är nog minst lika flummig som henne. Massa kaffe har vi också druckit, så vi får se hur denna kväll slutar.

Nu ska jag väl läsa några bloggar & sen kolla klart facebook. Vet inte vad som händer senare, men det blir väl att umgås med Samira iaf. Klockan 10 blir det iaf BB som alltid :) Efter det ska jag snacka lite med Mark & sen blir det att sova.

Eta<3Reka = Sant
Puss!

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag, förutom försovning och regnet men jag hoppas du mår bra. Jag älskar dig gumman du är underbar <3 / Louise

    SvaraRadera
  2. Jadå, mår bara bra :) Själv med? Älskar dig med & det är du med snäckan! <3

    SvaraRadera