torsdag 24 februari 2011

Trött:/

Hej!

Har äntligen lyckats kravla mig ur sängen, så jäkla trött. Vakna vid 2, då det blev en cigg. Sen la jag mig  igen för va så otroligt trött. Men nu är jag iaf uppe, sitter & äter "frukost" hehe :P Blev lite lyx idag. Inga makaroner här inte, utan det blev 2 knäckemackor med prickig korv, 1 äpple & te. Värsta lyxen ju haha. Studentlivet säger jag bara.Börjar piggna till lite nu med när jag fått mat i magen. Men känner det att det blir inget vettigt gjort idag. Det blir bara en dag framför soffan, som alla andra dagar. Ska iaf plocka upp dom 2 klädesplagg som ligger på golvet & packa en liten väska vad jag ska ha med mig imorgon. Även vad jag ska ha på mig. Allt för att tiden ska gå & man ska ha något & göra. Men först & främst ska jag roa mig med att ta på mig något annat än det jag sitter i nu.Sen får jag väl gå ut & slänga mig i soffan. Kommer tillbaka till er senare för att skriva dag 2 :)
Fredag imorgon! Wihoo, äntligen! :)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar