fredag 25 februari 2011

Godmorgon :)

Idag är jag uppe mycket tidigare än jag brukar va. Men jag är långt ifrån pigg. Somnade vid hav 7 imorse :/ La mig 5, men kunde inte somna. Sitter & äter knäckebröd nu, dunkar musik & hoppas på att jag ska bli pigg snart. Om en stund ska jag ta bussen in till stan för att möta Veronika & hennes kille även Sandra. Blir en f ika & sen gå lite på stan. Ska även in på systemet & handla för ikväll. Dock får jag vänta tills Mark eller ngn kommer. Jag e 20, men kan inte handla där haha. Dom nekar mig för att mitt pass har gått  ut :o Illa!
Kände även för att va lite fin nu när det är fredag. Så det blev ett svart linne med paljetter, en vit kofta ovanpå, jeans leggings & till det kör jag på Ainas skor. Ett par liknade som jag visade er igår. Men nu har jag inte tid & sitta här.Håret ska plattas & jag ska sminkas. Kör dock inte på mycket smink idag.Lite foundation & mascara. Annars måste man bara sminka om sig sen ikväll igen. Men nu måste jag skynda mig så jag hinner med bussen.
Hörs när jag e hemma igen :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar