onsdag 23 februari 2011

Hej! :)

Gick väl upp för någon timme sen, har ätit frukost & så. Även umgåtts med dom andra i tvrummet & sen har jag ju så klart hunnit sitta vid datorn ett tag :) Nu hade jag tänkt göra mig i ordning, sen sätta mig i tvrummet igen för Melle tjatar om att jag ska komma ut & va social med dom. Så det får jag väl göra då :) Ska bara se vad jag ska ha på mig med. Även fast jag bara ska va hemma, så känner jag för att va lite småfin idag :)

Förövrigt så ska mitt rum städas idag.Tror jag fixar det lite senare, efter jag ätit middag eller något. Men det ska göras! Ska väl ta mig i kragen & skriva ett CV med, så man kan söka lite jobb. Kanske kolla någon lägenhet med. Men jag får väl se vad dagen har & erbjuda. Vi hörs iaf senare :)




Glömde skriva igår :/
Men grattis i efterskott älskade vän.
Vila i frid!
Saknar & älskar dig! <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar