fredag 18 februari 2011

Lov! :D

Hejhej! :)

Blev ganska sent trots allt igår. Vi fixade med denna bloggen, jag kollade kläder, Aina kom tillbaka efter att suttit på mitt rum & pratat i tele, då hon börjar städa när hon kommer in till sig. Halv 3 kom jag inte till mig & skulle sova, självklart kunde jag inte sova trots att jag var riktigt trött! Va dock väldigt mysigt & lägga sig i en renbäddad säng, som Aina så snällt bäddat åt mig när hon va där inne

Kan ju säga att det var väldigt segt att komma upp imorse, men kom i tid :) Först historia, hålla på med några papper. Sen svenska där vi höll på med grammatik, som jag har väldigt svårt för. Förstod inte en uppgift riktigt, då läraren inte förstår vad det är jag inte fattade. Så hon förklarar istället det jag redan kan och förstår. Gav upp efter ett tag.

Slutade efter det & då gick vi & åt. Lasagne, jag tycker inte om lasagne. Men denna var helt ok, & jag åt upp nästan allt. Det har inte hänt på många år! Tro mig ska man få mig att tycka om lasagne ska man va duktig på det & man ska göra det bra. Så mattanterna ska ju känna sig duktiga!

Nu sitter jag inne hos Aina, ha fixat den andra bloggen, har tagit lite foto & så. Ska hålla henne sällskap tills hon tar bussen. Hon ska till Malmö i några dagar & sedan hem till Ängelholm. Så henne får man inte träffa på 1 vecka. Snyft! :( Men jag klarar mig :) Nu hade jag tänkt lägga in bilderna på datorn. Sen blir det ut till dom andra i tvrummet.. Kolla posten när Aina går till bussen & sen ska jag sova för är riktigt trött. Men skriver säkert mer ikväll.

Puss&kram<3



Update:  Verkar som tiden mina inlägg sparas inte riktigt stämmer. Igår står det att inlägget publicerades 12.19 & klocka var runt 10 tiden på kvällen när jag la upp det. Samma nu, det står att klocka är 04.20 när jag publicerade det, men klocka är 13.23. Så tiden stämmer inte alls, så ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar