tisdag 22 februari 2011

Dag 1

Dag 1 - presentera mig själv

Hmm, sånt här som jag inte är så bra på då ja. Men jag är en 20årig (snart 21) tjej från Önnestad. Född i Örebro & har bott på många ställen efter det. Just nu bor jag i Önnestad där jag både pluggar & bor på internat. Just nu pluggar jag en allmän linje för att läsa upp grundskolebehörigheten. Dock så blir det plugg 7 år till efter detta :/ Jag är väl en tjej som kör mitt eget race & är mig själv helt enkelt. Är väl ganska självsäker & bryr mig inte så mycket om va andra tycker. Men herregud, vad ska jag skriva? Aja, mina intressen är att umgås med mina vänner, festa & shoppa såklart! Sen även dans & hästar :) Shopping är det jag älskar här i livet & jag älskar att handla skor hehe :) Vardagarna är alltid ägnade åt mina vänner & helgerna är det utgång som gäller. Oftast ibland blir det ju såklart någon hemmakväll. När jag ändå är igång & skriver kan jag säga att mina fobier är : Höjder, ormar, clowner & är även flygrädd. Hur ska detta gå när vi reser. Clowner, ja konstigt nog. Men jag är verkligen livrädd för dom, riktigt rädd. Får panik bara jag ser dom på bild, usch! & ja det har lite med filmen "det" att göra, men bara lite! Jag vet inte vad mer jag kan skriva faktiskt, är inte så bra på sånt här. Så ni får väl fråga om det är något mer ni vill veta :)


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar