fredag 25 februari 2011

Nattuggla :)

Det kan man ju kalla mig, kan jag ju tycka. Här sitter jag igen mitt i natten, klockan slår snart 3. Den lär ha gjort det när jag har skrivit klart. Inte ett dugg trött är jag heller. Har både druckit redbull, cola & kaffe. Kanske inte världens smartaste när man ska sova. Dock så brukar det inte påverka mig värst mycket. Men när man dricker en del så blir man ganska övertrött & flummig. Så tvivlar på att jag kommer sova på ett par timmar.

Blev en runda till Statiol innan med, efter lite problem med tankningen. Automaten ville varken ta mitt, Marcus eller Samiras kort för vi har dom med dom nya remsorna. Men som tur va funkade det med Melles kort. Skulle handlat en baguette. Men som vanligt hade dom inte skagenröra & räkor äter jag alltid. Så fick bli en fransk hot dog. Var lite kul när jag skulle betala. Expidit: Vilken dressing. Jag: Fransk hot dog. Eller ja fransk eller, svamla runder en massa E: Något mer? J: Ja en korv. Då tittar han på mig som jag e dum i huvudet & säger: Ja det e självklart! Haha lite förvirrad eller. Väl hemma blev det att sätta sig & betala hyran, räkningar & skulder. Snacka om att pengarna försvinner från kontot snabbt eller. Jaja, så e det väl när man e "vuxen" antar jag. Som en sa till mig innan: Välkommen till vuxenvärlden. Ja det kan man ju lungt säga.

Men iaf blev lite tv med dom andra efter det & nu har dom gått & lagt sig. Så här sitter jag & har inte en aning om vad jag ska göra. Men har Mark som sällskap på fb & han ringer sen när jag ska röka. E lite nojig på att gå ut själv efter lite saker. :/

Just nu sitter jag & lyssnar på musik, försöker bli på lite bättre humör. Hade lite diskussioner  innan om sommaren, lägenhet & massa sådant. Börjar få lite små panik inför sommaren nu, vill inte ha en sommar till som förra. Men det vill jag inte prata om här. Sen så går det inte riktigt som det ska med imorgon (utgången). E ju inte så många hemma på lovet här. Sen vet jag inte om Mark skulle med eller inte. & jag känner inte för att betala 350 för en taxi helt själv + tycker det e lite läskigt att åka själv. Sen var en annan lite osäker med. Men ja det ska jag inte sitta & älta nu. Det tar vi imorgon & det löser sig säkert. I vilket fall som helst kommer det bli en hel mysig dag med fika på stan & Samira som ska laga god middag. På tal om det blir det lite dålig uppdatering imorgon. Kommer ju vara iväg en del & det här med att mobilblogga fattar jag inte.

Men men nu ska jag prata lite med folk på Fb, sen be han ringa mig så att han kan få sova. Ska nog lägga mig & läsa efter det. Brukar funka så man blir trött. Får absolut inte glömma att lägga fram mobilen som Veronika ska ha imorgon heller. Nog lika bra & packa ner allt som ska med i en väska nu så man inte glömmer något. Mitt minne e inte det bästa. Sen kanske jag ska ta fram vad jag ska ha på mig. Brukar göra det dagen innan för att man ska slippa springa rundor på morgonen. Jag ska ju lyckas komma upp klockan 11 imorgon med, hur fan ska jag lyckas med det. Aja tror jag fixar allt nu så jag har det klart tills imorgon hehe :P


Puss & godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar