fredag 25 februari 2011

Hemma igen! :)

Hej! :)

Nu är jag hemma igen. Haft en väldigt trevlig dag även fast det kanske inte blev som planerat. Fick skjuts in med så jag slapp bussen. Mötte upp Sandra, sen blev det BK där Veronika var. Efter det tog jag & Sandra en runda på hm, sen blev det & köpa varsin kaffe. :) Eller ja chailatte för mig såklart. Min mage kurrade en del vid det laget. Så blev in på domus för att inhandla en pizza. Blev även lite spray, schampoo & sånt med. Sen stack vi upp till Sandra & åt. Där jag stannade en stund sen. Veronika stack hem. Så jag passade på att sova lite i Sandras soffa medans hon var borta. När hon kom tillbaka var det bara att sticka ner på stan igen för att möta Mark. Då det blev systemet & Hm. Måste ju ha strumpbyxor såklart.. Efter det blev det bussen hem för mig & Mark.

Kom hem för en liten stund. Hämtade ut mitt paket på vägen hem med. Nattlinnet var med!! :D & jag älskar skorna! :) Nu sitter jag här & uppdaterar er om dagen. Tror jag ska hoppa in i duschen snart, så det e klart. Ska även plocka undan lite, hatar att det ligger kläder & så överallt :/ Senare blir det att äta god mat som Samira har lagat. Efter det beger jag & Mark oss hem till Sandra för förfest & sen blir det bånken! Ikväll blir det vin - tre apor, som vanligt. ;) Vet inte vad jag ska ha på mig heller. Men tror det blir den nya klänning (den jag visat) eller min lilla söta rosa :) Jaja, tar med lite kläder till Sandra & kollar där :P

Nej nu ska jag in & kolla hur mycket pengar jag har slösat idag. Sen se hur mycket jag ska ta med mig ut ikväll. Kortet stannar hemma. För annars kommer jag hem utan pengar eller utan kort. Tro mig det har hänt förut. Spec det sistnämnda & jag vill inte leva utan kort igen. Efter det blir det ut med Mark & sen duschen. Men skriver innan jag åker eller hos Sandra :)
Visst ja ni ska få dag 3 innan jag åker med, fixar det innan duschen :P

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar