tisdag 22 februari 2011

Hejhej! :)

Har väl inte hänt så mycket sedan jag skrev sist. Har mest degat framför datorn & även slappat i soffan framför tvn. Lagat lite mat har jag även hunnit med & det blev en tur till affären. Snälla Henke satte in pengar till mig så jag kunde handla cigg. Det var faktiskt väldigt skönt med en promenad. Man gör ju inget här på internatet, man sitter bara inomhus. Ända gången man går ut är när man ska röka :/ Har precis kollat på halv åtta hos mig. Så nu hade jag faktiskt tänkt sitta vid datorn ända fram tills 9 eller ngt haha :P För 9 bär det av bort till lilla för att titta på tv. Melle ska kolla sport här på 2:an, nej tack! Så jag & Samira sätter oss på lilla för att titta på house & Big Brother :) Tanken var nu att jag skulle göra något vettigt vid datorn. Kolla lite jobb, lägenheter & så. Ska även se om jag kan hitta ngn resa till mig & Aina. Sen skulle jag ju egentligen skriva ett CV med, men tror det får vänta tills imorgon då jag kan få hjälp av Samira.
Har inte precis städat mitt rum idag heller, men det måste göras imorgon!
Fick mitt paket från HM idag med, kan dock inte hämta det förens på fredag. På tal om det vill jag ha helg nu! Tror detta kommer bli en väldigt bra helg.
Fredag: Fika med Veronika & hennes kille, kanske Melle & Samira med. Sen blir det att handla lite med. Sen ska Samira laga mat. & det blir antagligen utgång för mig med :)
Lördag: Skulle vi äta god frukost. Ni vet sån står frukost, med allt & så. Men frågan är om jag kommer upp tidigt om jag druckit dagen innan. Sen blir det nog bara myskväll framåt kvällen :)
Söndag vet jag inte än, slapp dag antagligen. Men blir nog en bra helg.

Nu ska jag sätta mig & göra dag 1 åt er så jag kommer igång med det någon gång. Får se om jag skriver mer ikväll sen :)


Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar