söndag 20 februari 2011

Äventyr :)

Hejhej!

Lilla jag har varit iväg på lite äventyr, nej kanske inte riktigt. Igår kom en tjejkompis & hennes kille & hämtade mig runt 2tiden i Önnestad. Då vi begav oss av mot Simrishamn, Borrby tror jag det hette. Åkte hem till C kompis & skulle festa lite. Blev att ta det lugnt lite, sen blev det lite öl & sedan lite fest. Väldigt trevligt! Jag & C dansade, lyssnad på gamla låtar, pratade minnen & skrattade en hel del. gjorde vi med :) Pratade mycket med 2 trevliga människor med & hade allmänt kul!

Idag när vi vaknade blev det att titta 2 filmer & sen lite mat. Det blev fransbröd fyllt med köttfärsås & ost. Riktigt gott är det! Efter det blev det lite städning & sedan begav vi oss hemåt. Var väl hemma runt 7tiden. Satt vid datan en liten stund & sen bosatte jag i tvrummet. Så blev lite mys med Melle & Samira, även Mark. Samira hade gjort en skitgod kladdkaka så blev att äta det med glass. Tittade på ett program som jag glömt va det heter. Men va på tv 11 & handlade om ett par tjejer som var riktigt bortskämda & ska bo i ett hus ett tag. Spännade! Sen blev det ju såklart Big Brother, älskar't :) Så jävla kul & det kommer följas framöver. Vi har en tjej som bor på skolan & går här, hennes syster är med. Lite kul ju!

Men jag kan säga att jag själv hade nog aldrig klarat av att vara med. Sitta isolerad i 100 dagar, inte få gå ut, ingen telefon eller dator & jag hade nog inte kommit överens med tjejerna :/ Eller kanske någon men tvivlar på det. & sen duscha & sånt när alla kan se det + massa draman & skit. Nej, inte riktigt min grej!

Men men nu ska gaddarna borstas & håret med, pyjamas ska på, & den sista ciggen ska jag ta snart. Sen blir det bums i säng. Är både sliten & trött som in i. Dock är jag väldigt hungrig, men tror inte jag orkar ställa mig & laga mat nu. Så min kära mage får väl nöja sig med kladdkakan tills imorgon bitti.

Det här med bloggarna så tror jag det kommer bli som att kör på denna. Trivs mycket mer med denna, + så tråkigt att vissa saker inte vill funka på blogg.se. Jag kommer självklart behålla den andra bloggen om i fall jag skulle ångra mig eller byta tillbaka, det är bara det att jag inte kommer uppdatera den. Men vi får se. Denna adress kommer ut när jag bestämt mig :)


Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar