torsdag 17 februari 2011

Ny blogg :)

Hejsan! :)

Första inlägget här då ja :) Har ju redan en blogg, men e inte helt nöjd med.den. Så tänkte testa att blogga här 1 vecka. Bestämmer mig efter det hur jag ska göra. Men tills dess kommer jag att driva 2 bloggar, har ju såklart min gamla kvar. Men känns inte så lönt att lägga ut adressen här kommer ju i stort sett skriva samma sak här som i den andra. Inte kul & läsa samma saker 2 ggr eller hur?

Men iaf idag har jag varit duktigt & varit i skolan, inte försovit mig heller. Har haft samhälle, svenska & matte. Efter skolan blev det en tupplur, för va så otroligt trött. Dock blev jag väckt 6 ggr på 1 ½ timme, inte så kul!  Blev att äta med dom andra vid halv 5.

Fick ta en liten paus för att springa ner & hänga upp tvätten. Jag & Aina håller på & tvätta för fullt.
Men iaf efter maten blev det att börja tvätta & sedan en tur till affären.. Hela dagen har vi hållit på med tvätten & plockat undan på mitt rum. Blev att titta på halv åtta hos mig med. Efter det så bosatte jag mig på Ainas rum för att låna datorn.Nu har hon kommit tillbaka, så vi ska väl pyssla lite & vänta på att tvätten blir klar. Hon ska sy dit nålar på hennes jacka & jag hade tänkt kolla rean på ellos. Sen ska vi väl se om vi kan fixa till designen lite :)

Lov imorgon med, gött! Kunna vila upp sig. Händer dock inte mycket, pengarna kommer ju inte förens nästa fredag. Men kanske blir fest med en kompis på fredag :)


Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar