måndag 28 februari 2011

Skola.

Hej!

Ibland är man ju inte så smart alltid & jag kan inte påstå att jag är den smartaste personen. Kunde inte sova inatt så låg bara & titta på en massa film. Helt plötsligt va klockan 5 & då tyckte jag inte det var så lönt att gå & lägga sig. För jag hade bara fått 4 timmars sömn & då hade jag nog aldrig kommit upp. Så här har ni en väldigt trött tjej som inte sovit ett dugg inatt. Tror jag ångrar lite att jag inte gick & la mig, men jag får skylla mig själv. Skolan börjar om 1 timme så ska nog börja göra mig i ordning ni. Blir bara jeans, linne & tröja ovanpå det idag sen uppsatt hår på det. Orkar inte anstränga mig ett dugg när jag är så här trött. Tycker inte alls om måndagar heller. Samhälle - prata om något eller film, naturkunskap - skriva en massa eller film, mentorstid - prata ännu mer. Nej, tycker inte alls om det! Har en känsla av att jag kommer somna på lektionen/lektionerna. Värsta av allt är att vi går till 15.40 idag med. Men varför klaga egentligen när det är självförvållat. Men min uppdatering idag kommer inte bli mycket bättre än helgens. Kommer pallra mig igenom denna dag i skolan, sen är det middag 16.00 & efter det lägger jag mig & sover. Så kommer inte skriva något mer idag. Nej nu får jag ta & fixa mig så jag inte somnar. Hörs imorgon :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar