söndag 27 februari 2011

Helgen.

Hej sötnosar! Sorry för extremt dålig uppdatering denna helgen. Men han inte skriva innan vi stack ut & igår  mådde jag skit. Sov fram till 9 på kvällen & sen låg jag bara i sängen & tittade film. Men men i fredags hade vi rätt kul, men det va lite galet eller ja kaos. :/

Vi åt ju god mat här som Samira hade lagat. Det va riktigt gott! Sen blev det att ta bussen hem till Sandra. Uppe hos henne blev det att dricka lite vin & göra sig i ordning. Vid 11 drog vi bort till bånken. Till en början hade vi kul, men sen va fan hände egentligen. :/ Jag pratade bara med en massa folk, drack en massa, fick reda på saker '& massa annat. Jag gav även min mobil till en kompis som skulle hålla den, nu är den borta. Jag dansade inte en enda gång heller. Nej shit vilken kväll säger jag bara! Fick ringa taxin sen & säga åt den & komma lite tidigare. Jag trodde nämligen att vi skulle vänta en halvtimme. Men det va bara 10 min haha. Väl hemma så satte vi oss ner o skulle försöka registrera ett annat simkort till mig. Det gick åt helvete, så vi gav upp. Hade en trevlig kväll iaf även om det va lite galet haha :p

Lördag: Låg & sov till 9. Riktigt bakfull va jag kan jag säga. Så blev att beställa en kyckling sallad, hem & äta den.Resten av kvällen låg jag i min säng & tittade på film: Klockan 9 imorse lyckades jag somna.

Idag: Vaknade för ungefär en halvtimme sen. Det kommer absolut inte hända mycket mer än igår. Ska lägga mig & titta på film tills jag är trött & kan sova. Vet inte om jag kanske ska beställa en pizza med. Har ju mat hemma, men e rätt sugen på pizza. Så det blir nog det :)

Lovet slut nu med & skola imorgon med. Jaja, det blir säkert trevligt. Min BF Aina kommer ju också hem. Stackare jag har en massa o prata om, måste kräka av mig lite. Men hon lyssnar & får alltid det & låta som en liten sak. Ska även ringa bånken imorgon & se om dom kanske hittat min mobil. Annars får jag ringa halebop, se om jag kan få ett nytt sim kort med samma nummer. Dock drygt att jag precis laddat på telen.Men det löser sig. Nej nu ska jag nog beställa pizza o sen se film. Vi hörs imorgon ist, finns ju inte så mycket att skriva om
.
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar