måndag 21 februari 2011

Lung måndag!

aHej! 

Nu har jag bestämt mig angående bloggarna & det kommer bli denna jag använder. Dock så kommer den andra finnas kvar, men kommer inte fortsätta att uppdatera den. Kommer bara ha kvar den om ifall att jag ångrar mig + att "allt" finns ju kvar där :)

Idag blev det att gå upp rätt sent, vid 2. Vid 3tiden kom mitt P-O för vi skulle ha möte. Bla så verkar det som att jag kan hämta allt från min lägenhet. Dem har mina saker i en källare, & allt e kvar. Eller nja dom hade haft inbrott, men dom trodde bara det va en cykel som skulle fattas. Fatt glad jag e! Hoppas nu vi kan hämta det & snart med. Kläääääder!! :D :D Ja, en massa annat såklart. Efter han stuckit, så gjorde jag inte mycket mer än att dega framför datorn.

Nu sitter jag här med min "frukost", makaroner fick det bli. Har precis gjort mig i ordning med. Några killkompisar från Höör, kommer & hämtar mig. Om dom hittar vill säga :P Det va ett bra tag sen, så ska bli kul :)

Det här med melodifestivalen jag körde med innan, kommer jag tyvärr lägga ner nu. Jag känner att det inte är riktigt min grej & missar ju det så ofta med! Dock så kommer det upp ett inlägg antingen ikväll eller imorgon med 2 plagg ur min garderob! :) Sen kommer en annan sak med upp :)

Puss&kram! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar