torsdag 24 februari 2011

Tråkigt :/

Hej!

Sitter här vid datorn & gör absolut ingenting. Det händer ingenting här heller & jag har riktigt tråkigt. Så jag tänkte att jag kunde visa er vad jag tror kommer finnas i mitt paket från H&M som ska hämtas imorgon. Sen även skriva ett sånt här meningslöst inlägg man bara skriver när man e totalt uttråkad. '

Det har väl inte hänt värst mycket sen jag skrev sist. Dom andra kollade på sport i tvrummet, så jag bosatte mig vid datorn istället. Vid 4 gick jag ner till matsalen för att äta. Vi har tuff vecka här denna vecka - teckenspråks utbildning för föräldrar. Så vissa bor här & då e matsalen öppen så dom kan äta. Dock kostar det pengar för oss & jag har tyvärr inte den ekonomin just nu. Men det löste sig ändå :) Tacos blev det, gott med vanlig mat igen!
Pengarna kommer ju klockan 12 inatt & då blir det en tur till statiol. Som vi alltid gör när vi får pengar, börjar bli lite tradition nu hehe. Sen när man kommer hem börjar det tråkiga. Betala hyran & räkningar, men även det måste göras.
Nu ska jag iaf avsluta detta inlägg för att lägga mig & läsa min bok ist. Får hoppas på att tiden går, så det kan bli fredag ist. Har även slängt i mig en panodil med för känner att migränen e på väg. Det vill jag verkligen inte få, för då ligger jag i ett kolsvart rum sen & mår piss. Nej tack!

Detta tror jag kommer finnas i mitt paket imorgon:
Denna snygga klänning.

Oh, dessa e ju sååå snygga! Om jag har längtat!
Eller ja om jag ska va sån vet jag att dessa kommer va med i paketet, men vet inte om det e mer saker med. HM klöddade till det lite. Beställde en nattlinne med som skulle komma med detta. Men nu helt plötsligt har dom ändrat det så att det kommer vecka 15. Sen när jag gick in & kollade så va detta skickat, men beställning på nattlinnet borta. Så jag fattar inget, men jag får se imorgon.


Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar