tisdag 22 februari 2011

Hej!

Blev att dom kom & hämtade mig. Vi skulle köra en runda, men vi drog till Broby. Broby sanatorie, fy fan! Jag har sagt innan att jag vill dit, men dock på dagen. Har inte riktigt varit pepp på att åka dit nu när det e mörkt. Men så blev det ändå. Dock så stannade jag & 2 till i bilen, 2 gick ut. Inte en chans att jag går ut där när det är mörkt. Aja, tänker inte berätta vad som hände eller om något hände. Sorry, men just den saken är en sak jag valt att inte skriva om i min blogg, men tanke på mina åsikter & att jag tror på det. Men kan säga som så att vi ringde dom andra ganska snabbt & körde därifrån. Aldrig mer att jag åker dit när det är mörkt.
Oj, nu fick jag detta att låta som något jättehemskt hände där, men det gjorde det verkligen inte!


Väl hemma pös jag bort till lilla för att umgås med Melle & Samira. Blev även att se Big Brother + några andra program. Sen massa snack & jag läste skvallertidningar. När jag väl skulle gå hem & lägga mig utbrister Samira: Nej Neeeej! Du kan inte gå & lägga dig nu. Väääänta har fler tidningar. Så springer hon in på rummet & hämtar 2 till, till mig. Hon är för söt Samira. Så det blev att läsa dom & ännu mera snack. Nu har jag precis kommit tillbaka, är så trött att det nästan snurrar i mitt huvud. Blir att borsta gaddarna, ta några snabba bloss & se krypa ner i min härliga säng under täcket. Ska bli sååå skönt att sova. Dock så finns ju det tråkiga även fast jag är så trött som jag är nu, tar det ett bra tag innan jag lyckas somna. Jag hatar det & kan verkligen inte förstå hur det går till. Liksom jag är så trött att jag knappt kan stå på benen, men jag kan inte somna. Lite skumt, men får hoppas det går snabbt idag :)

Godnatt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar