måndag 20 juni 2011

Måndag morgon! :)

Hejsan!

Igår hände det inte allt för mycket, kom upp vid 7 på kvällen. Så blev att sitta vid datorn en stund tills det blev mat. Sen blev det datorn ett tag till tills den bestämde för att lagga en massa. Då blev det att titta på massa tv ist. Sen la vi oss i sängen för att titta på fast five. Den va sådär, i o för sig var det dålig kvalite så ska se den sen igen. Men tycker inte det handlar lika mkt om bilarna längre, tråkigt. Efter filmen gick jag upp för att ta en dusch och nu sitter jag här. Har precis pratat med vårdcentralen och ungdomsmottagningen. Fick tid till båda ställena nästa måndag. Klockan 9 och 10, hur ska jag komma upp. Aja, det måste jag! Ska fixa nya ppiller eller se om jag kan ha något annat. Sen vårdcentralen ska jag kolla upp om jag har diabetes som en del tror. Jag tror dock inte det :o Men lika bra att kolla varför jag mått som jag mått. Liksom äter jag inte ordentligt så mår jag illa, blir yr & håller nästan på att svimma men så fort jag får socker i mig mår jag bra. Det är sjukt när jag mår så, det är svårt och förklara men det är hemskt. För någon månad sen kunde jag äta frukost kl 8 på morgonen, men inte ens kunna hålla mig till lunchen 12. Utan där i mellan mådde jag piss! Sen bara helt plötsligt kan jag börja ska o svimfärdig blir jag titt som tätt. Va ju t.om med inne på akuten 2 ggr förra året för svimmningar. Så det är kanske dags att kolla upp detta nu. Något är det ju som inte stämmer, men jag är 98% säker på att det inte är diabetes. Nu när jag har pratat klart med dom ska jag rulla mig en cigg o sen ska jag banne mig sova!

Godnatt<3 Eller godmorgon till er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar